Tjuhu !

I dag mina vänner , i dag stinker mina fötter kan jag lova !
Efter allt morgonmys slängde jag ihop lite lunch och ner i en låda , iväg till bussen med världens ivrigaste lilla prins ..
Vi skulle ju åka till 4H och kolla på alla djuren :)!
Mötte sara och hennes lilla underbaring Sebastian vid 4H också , ÅH han är SÅ söt!
Vi kollade på kaninerna , klappade fåren och de små lamm ungarna och sedan satte vi oss för lunch.
När vi precis ätit klart kommer den fetaste grisen ever och nästan välter bord och stolar , haha !
Sen tog vi en promenad till centrum och handlade lite och tog oss en varsin glass :)
Lång historia blir kort ..
Jag är helt död!
Hörs ikväll med lite bilder ! :)

Kommentarer
Linda

Lägg upp bilder :)



btw, gillar din blogg verkligen jätte mycket..



du är en otroligt bra mamma :)





2011-05-12 @ 13:00:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback