Fredagsmys & Trotsålder <3

Japp, igår var det fredag och vi hade massa mys,  Självklart till idol =) ! Vi åt massvis med kakor, så jag är inte glad åt att ta hand om Theos bajs i dag kan jag tala om, för vi åt verkligen jättemycket kakor !

Theo har dock kommit in i världens trotsålder så det känns som att större delen utav ``mys´´ tiden går åt till att tjaffsa och säga det fruktansvärt uttjatade ordet NEJ!
Han verkligen sätter mitt och andra vuxnas tålamod på test , han gör saker han absolut inte får och det är han väl medveten om , och det kan gå mig på nerverna .
När han bara springer iväg och skrattar eller ställer sig och hånflinar åt en.

Samtidigt som jag blir fruktansvärt trött på honom , så känner jag en sån enorm kärlek när jag ser honom tjaffsa med mig , för det är trotsallt bara en fas. En fas han ska och måste gå igenom , och jag kan bara göra det rätta och det är att lära honom vad som är rätt och vad som är fel , hur man beter sig och vad man absolut inte gör.
Så hur mycket det än kokar i er mammor när era barn nonchalerar er , så är det bara stå på er . För det är era handlingar , erat sätt att uppfostra som formar dessa små liv <3

Sedan gjorde Theo något som fick mitt lilla mammahjärta att smälta , Han somnade på mitt bröst och det har han inte gjort på evigheter, han sov så på mig en timma och den timman var helt underbar <3