Bloggtroka!

Det är mycket mycket som hänt på senare tid , kommer inte orka skriva allt. Men ni ska få en liten go update på vad vi haft för oss den senaste tiden !

* Jag har varit hos rematologen och tagit prover , och dessa prover var jättebra . Inge fel man kunde se på dem , sedan fick jag röntga hela kroppen nästan . Så väntar fortfarande på att få veta vad de har visat . Men har fått veta att problemet med min käke kommer inte gå över utav sig självt utan att det krävs en operation.

* Gastroskopin för utredningen om magen ( varför jag fick så ont att jag vart inlagd ) har satt igång , har lämnat jättemycket prover och har nu fått veta att jag inte ska göra en gastro utan andra vägen , Huuu :/ !
Men men , bra att de tar mig på allvar och utreder det iaf !

* Vi har problem med Theos pappa S , skriver inte om det i bloggen för det tycker jag är respektlöst. Men ni kan få veta så mycket som att det har blivit lite jobbigt på den fronten !


* Theodor har gått TRE STEG helt själv , Två gånger så ja 6 steg kan man säga att han gått!



Nu har ni fått lite update ,hoppas den gillas ;)  Hörs snart igen ! puss