Helgen

Har blivit mycket mycket segare än vad jag räknat med!
Vi har bara varit hemma och segat , har faktiskt inte gjort mycket alls vilket är ganska ovanligt för att vara oss.
Jag har mått illa som bara den , jag är även helt förstoppad i magen så har fruktansvärt ont ( sorry för infon) !
Theo har varit seg , sovit mer en vanligt och här om dagen kändes det som han hade feber men till och från är han sig själv och riktigt busig och pigg som vanligt. Jag har också varit sjukt seg , men det kan bero på järnvärdet också.
I Lördags var vi iaf iväg till Theos faster Laura som fyllde 36!
Riktigt trevligt , trevligt folk och massa god mat. Jag var rätt seg och kanske inte det roligaste sällskapet , men jag är rätt blyg också när alla är sammansvettsade och har kännt varandra sen de var barn och dessutom när alla pratar spanska varannat ord.
Nu ligger prins i soffan och sover , jag är också helt slut så blir nog sova nu också..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback