Vår promenad !

Fan vilket härligt väder det är ute ! Jag och Theobus kom nyss in från en timmes utelek , awsome!
Lekplatserna är dock helt igensnöade så det var inte det lättaste att leka i dem , men vi fick iaf tag på en gunga :)
Sedan kastade vi snöbollar , klättrade upp och ner för en trappa , Theobus hittade en pinne som tydligen var jätte rolig haha. Grannen och hans dotter i Theos ålder var ute också , så de sprang runt och lekte massa också.

Sedan satte vi oss och åt en banan och en muffins , och såklart varm blåbärsoppa till prins :)
Otroligt att han inte tröttnat på det ännu ..´


Har ju inte min kamera ännu , vilket var synd .. Hade blivit underbara bilder!
Snart kommer pappa S hem , då blir det fixa och dona och sen iväg hem till min pappa för att hämta lite post och sedan blir det mötet jag pratat om. Vi ska nämligen skriva delad vårdnad nu , jag har ju haft ensam ..

Ses senare nu har skrutt bajjat!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback