Theobus Sjuk Igen :'(

Fan fan fan säger jag bara !
Stackars prins började spy massa igår helt plötsligt och fick jättesnabbt en stigande feber. Efter 3 spyor och en alvedon kur somnade min älskade prins , han var helt slut. Men på natten vaknar jag utav att han ligger och skakar , kände på honom och då var han kokhet stackaren , så han fick alvedon och fruksoppa !
Nu hela dagen har prins mått bra , ingen hög feber och ingen spya .. Så kanske bara var något han ätit , eller så kommer det väl mer under dagen. Ingen aning !
Pappa S är hemma och sjuk i dag med , så jag tänker faktiskt rymma hemmifrån och in till stan och vandra i solen :) MOHAHA inte fan tänker jag bli sjuk , sen är det inte mer en rättvist att s får känna på hur det är att vara sjuk samtidigt när man har ett sjukt barn ;)
Sen när jag kommer hem ska jag ta hand om dem båda :)
Nu ska jag till sara och Bebis <3

Kommentarer
MammaJessica

hej!

Jag tänkte bara säga att jag har skickat dig ett mail med ett designförslag.

Kolla på den och svara gärna på mailet om vad du tycker osv. vad som ska ändras med mera.

/Jessica Lindström



Blogg: http://mammajessica.webblogg.se/
2011-03-22 @ 18:00:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback