Solsolsol !

Åh vad jag älskar den här solen ! Kom precis in efter massa utelek i den nybyggda lekparken här i området.
Vi har funderat på ett dagis här i närheten och nu träffade vi barnen och personalen från det dagiset när vi var ute och lekte, alla var riktigt trevliga och jag vet att det är ett riktigt ute dagis och att de är ute väldigt mycket , något som jag tycker är viktigt. Så nu har valet utav dagis blivit mycket lättare , fick namnet på en person på dagiset som jag skulle ringa till så vi kan boka en träff och få komma och hälsa på ordentligt och sedan är det bara för mig att se till att han får en plats där.

Nu ska vi slänga i oss lite mat , hoppas på att Theobus somnar efter det så att han är pigg och glad när vi ska ner till öppna förskolan kl 13.00.

Skulle egentligen träffat sara och lilla sebastian i dag, men stackars lilla sebastian var sjuk :( !
Men på söndag blir det mys till 1000 då jag har fått den stora äran att vara barnvakt till honom :) wiho!
Nej nu ska vi käka lite.

Puss&kram !



Kommentarer
Patricia, mamma till Saga och blivande tvåbarnsmamma

Söt design! :) <3



Blogg: http://popblogg.nu
2011-03-15 @ 12:51:06
Amanda

Haha, jo det skulle jag gärna göra :)

Tyvärr är jag lite fullbokad just nu, med andra som har beställt porträtt och målningar + mina inlämnings uppgifter till gymnasiet...



Blogg: http://ameesketches.blogg.se/
2011-03-15 @ 17:44:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback