Solen försvann :/

Kul att man går ut och hinner vara ute i 2 minuter innan solen försvinner .. Jaja !
Var iaf i parken kanske 30-40 min , det vart faktiskt ganska kallt så efter en stund så vi gick hemåt igen.

När vi kom hem så kollade jag in i Theos rum, på alla leksaker och känner bara kaos. Han har SÅ mycket leksaker! Så jag satte mig faktiskt och rensade bort lite , sparade det han är för stor för och sedan slängde jag sånt som han inte leker med och bitar som inte hörde till något. Det syns ju inte att man rensat , men det känns bättre :)

Nu börjar molnen lätta så hoppas solen kommer fram igen , då gör vi ett nytt försök och går till parken. Funderar på om man ska göra lite pannkakor eller våfflor och ta med sig ut och äta lunch ute, mys! Klockan 15 blir det lång lång preomenad då vi ska gå och möta mamma efter hennes jobb, skönt med promenad !


(Gammal bild på prins )


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback