Prins Theodor ..

Verkar vara på bättrings vägen :) !

 I dag har han fått behålla det han ätit , vilket har varit nyponsoppa, blåbärsoppa och lite citronmuffins :) Han har själv bett om ganska mycket vatten i dag , så det har han också fått i sig mycket utav! Vi har små ätit lite knäckebröd och Theo smakade några tuggor lax under middagen, men det han ätit har han iaf fått behålla och det måste vara ett bra tecken ! :)
 Han sover forfarande mer en vanligt , men sen är han som en durasell kanin när han är vaken också ;) Känns som han är på bättrings vägen iallafall.

Mina två täcken vart helt förstörda igår efter Theos sista spya där på kvällen/natten , han hade ju ätit risifrutti innehållande blåbär så ni kan ju tänka er färgen på den spyan.
 Tvättat och tvättat men det går inte bort , varken färgen eller lukten !

Nej nu är det sova som gäller jag har massa inbokat i morgon, möten och sånt och jag känner mig inte riktigt frisk ännu så jag skulle nog behöva min sömn så jag pallar ta mig iväg i morgon. Viktigt möte!

Vi hörs i morgon när vi vaknat :) Puss&kram



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback