Today , so far..

Vaknade på ett strålande humör när jag tittar ur och ser SOL :) Wiho, som jag har längtat på dig underbara sol!
Slängde i oss lite frulle och sedan knallade vi ut på en promenad , Theo var inte på samma glada humör som jag så vi gick bara ner till lilla affären och köpte med oss lite fika hem.

Promenaden var kort men jättemysig, snön hade börja smälta och på flera ställen hörde man gruset under hjulen på vagnen knastra sådär vårigt :) ÅH vilken känsla !

När vi kommer hem så är Theos mage inte riktigt okej, han bajsade kanske 6 gånger på 15 minuter . Sedan sov han i 2,5 timmar ! När han sen vaknade spydde han massa , så ja min lilla prins är magsjuk :( !!


Kommentarer
Patricia

Svar: hej:) ... Ja den var jätte brqa filmen!

jaa det vill jag :) hoppas vi ses snart :) jag ska till pappa idag :)



Blogg: http://pitcy.blogg.se/
2011-03-03 @ 08:05:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback