Morgon hemma hos Pattie !

Har precis ätit frullebulle och jag hoppas inte patties hormoner dödar mig , jag tog det sista kaffet MOHAHA !
Nu sitter vi och kollar på mussepig, eller ja Theo halv kollar samtidigt som han springer runt och leker lite :) Saga och Pattie sover fortfarande, jävla latmaskar !

I dag hoppas jag pattie är pigg så vi kan köra massa promenad och utelek , annars får jag väl uppfinna någon form utav större ståbräda till vagnen som hon han stå på haha. Skulle vara bra om hon promenerade mycket nu när det inte är så jättelångt kvar till BF och hon har ju haft rätt mycket förvärkar så jag tror att om hon rör på sig ordentligt så hjälper det nog till lite :)

Igår hade vi en riktigt mysdag , vi var ute och lekte en kortis och sen hade vi massa massa innelek :) Jättekul för Theo och saga att träffas , det var ju ett tag sen.


Nu ska jag pussas lite på min prins :) Hörs sen !

Förresten så är Theo helt torr nu :) Stora killen !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback