Hej hopp bloggen

Idag är det mamma helg , vilket betyder att jag är barnfri och tar hand om mig själv :)
Gårkvällen spenderades tillsammans med lillasyster , vi gick över till sara och lilla bebisen Sebastian en stund på kvällen och snusade bebis :) Det är alltid lika trevligt att träffa dem ! Blev en ganska tidig kväll , jag somnade väldigt tidigt vilket gjorde att jag vaknade tidigt också :)


Nu väntar jag på lillasyster ska vakna så vi kan hitta på något skoj i dag när solen skiner så otroligt fint :)
 Jag hade tänkt att vi ska in till stan och promenera , kanske gå förbi central badet och deras relax avdelning eller kanske köra något lite grymmare , lasergame ! Vi får se :)

Kvällen kommer kanske avslutas hemma hos Pattie, saga & patrik. Vi får se hur det blir :)

Hörs senare ! puss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback