Godmorgon

I dag vakande jag först utav alla här hemma :) Satte på kaffe, sedan väckte jag killarna ! S var hemma nu på morgonen för han hade en läkartid i dag , så han fick lite sovmorgon och morgonmys hemma med Theobus. Tror Theo tyckte det var jättemysigt att få vara med pappa på morgonen också :)

Theo har druckit lite blåbärsoppa nu på morgonen , ska väl fortsätta vara lite försiktig med maten i dag och i morgon. Tänkte ge honom en macka snart också. Två symtomfria dagar säger dom att det ska ta innan man slutat smitta, och han har ju varit symtomfri igår & hoppas på i dag också . Visst att han var lite extra trött igår , men det verkar ha gått över för nu är min monster Theo tillbaks :) <3

Ikväll blir det att fixa håret på Theo, S & mig .. Vi ska på dop i morgon så vi måste ju se lite fina ut :)
Jag ska försöka få bort det gula i håret som blev efter min förra färgnig, men jag har några knep så det ska nog gå bra!



Btw så saknar vi patricia och Saga mega mycket nu <3



Kommentarer
Patricia, mamma till Saga och blivande tvåbarnsmamma

Och vi saknar er!!! <3



Blogg: http://popblogg.nu
2011-03-04 @ 10:08:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback