Dagenidag


Idag träffade vi sara och Lilla sebastian :) Träffades i vallentuna och drog sedan vidare till täby där vi käkade & Fikade. Sprang runt i lite butiker , jag köpte ett par skor till min lillprins och Sara hittade några tunikor.
Måste kännas härligt att få plats i kläderna ordentligt igen ;)
Sebastian är urmysig och helt ärligt sen sötaste bebisen jag sett ( efter min prins såklart) , där har dem gjort ett riktigt fint jobb måste jag säga. Förhoppningsvis träffar vi dem i morgon igen :)



Kommentarer
thess, 18 år och mamma

Sv: Åh vilket roligt förslag att ses med barnen!! (: Det vill jag gärna göra. Har du något förslag på när? Jag har sportlov nu men från och med nästa vecka är det skola igen och då är ju tiden lite mer begrändsad till helgerna ;p

Vad stor och fin Theo blivit förresten!! :)



Blogg: http://thessinwonderland.blogg.se/
2011-03-01 @ 22:16:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback