Min lilla prins <3

Theo är med sin pappa och har grabbdag nu och jag känner mig helt tom och vilsen.
Visst att han har åkt iväg med sin pappa ibland, men det är verkligen inte ofta och nu vet jag ju att de kommer bli sådär ofta. Jag kommer få vara utan min prins och jag har inget val !

Ska lägga mig och sova bort den här dagen , allt känns så jobbigt det tänker jag inte skjuta under stolen.
Jag är inte ledsen över att förlora sebbe för det har jag gjort förut och jag har tagit hand om Theo själv hela tiden så det blir ingen ändring.  Det som gör mig SÅ ledsen är att jag vet hur mycket Theo älskar sin pappa och nu kommer de inte alls kunna träffas varje dag , och att jag ska behöva vara ifrån min prins så mycket nu.

Åh, jag känner mig så dum som gick på sebbes jävla spel igen! Så dum dum dum dum!

Jag älskar min prins , jag ska ge dej och ditt syskon det liv ni förtjänar.
För mig finns inget annat än att göra min prins lycklig !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback