Vilken känsla !


Det är lätt att man tar saker för givet, sin familj , sina barn och allt underbart runt om kring en som faktiskt är ens allt. Saker och personer som gör att du är den du är och som faktiskt ger dig all denna styrka för att klara vardagen och alla dessa utmanigar. Jag kan bli så arg, ledsen och besviken på mig själv när man ligger i sängen på kvällen och inser att allt det där faktikst inte kommer finnas för alltid, att man kanske inte tar hand om dem runt omkring en som man borde göra. Man har många roller här i livet , jag är Mamma, syster , dotter , barnbarn , kusin & vän. Man har så mycket folk runt omkring en som faktiskt älskar en och som jag älskar tillbaks , väldigt starkt.

Tror väldigt många glömmer bort att visa sin kärlek till dem man faktiskt älskar , för att vi är så trångsynta och tar allt för givet. Men det är inte självklart , man vet aldrig vilka man har kvar i morgon. Det är ganska deprimerande att tänka på detta , men väldigt nyttigt också för jag tror att de flesta kommer på att man verkligen älskat någon när det är försent.

Så nu tänkte jag , några dagar framöver visa er vad mina nära och kära betyder för mig. Genom att skriva ett inlägg om alla personer jag älskar och varför dem är speciella för mig!  Detta är väl ett bra sätt att börja det nya året på , att bara påminna sig själv och sina kära hur mycket dem faktiskt betyder för en.

Har ni någongång haft de här tankarna förut ?




Kommentarer
Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

sv: har typ inge sug att blogga längre, men men allt för dig min älskling! ;)



Blogg: http://popblogg.nu
2011-01-04 @ 17:17:09
Madde

Har faktiskt aldrig tänkt så men det är ju helt klart rätt det som du beskriver att man borde tänka på de man älskar lite mera och visa det! =)



2011-01-04 @ 19:23:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback