Varför kan jag inte ha lite flyt?

Ååh, i dag är verkligen en sån där skitdag ! Började bra, vaknade hos mamma och hade mys morgon..
Sedan åkte vi hem till Tessi & Flisan och fika , jag vart helt sjukligt trött så gick hem med Theo till min pappa och slockna på hans säng. Både jag och Theo sov från kl 13.30 till 17.00 , helt galet ! När jag vaknade var jag fortfarande helt slut , ont i halsen och världens feberfrossa !

Sedan ringde min tant från arbetsförmedligen och LJUGER för mig och säger att de inte gått ut med ngn information på deras hemsida om hur man söker till folkhögskolan så hon kunde inte hjälpa mig. Fast jag själv läst om det både på deras sida och i tidningen , hon ljög och sa att jag inte kan söka fören sista januari. Fast det är kurserna som börjar slutet på januari. Jaja det går iaf att lösa, ska ringa rektorn själv i morgon och kolla hur jag ska gå till väga.
jag hoppas , hoppas utav hela mitt hjärta att jag ska kunna få plugga !

Nu ringde pattie så sa prata med henne <3


Kommentarer
Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

<3



Blogg: http://popblogg.nu
2011-01-11 @ 22:58:28
BoNiiiTa

Gullig unge = )



Blogg: http://isabelhernandez.blogg.se/
2011-01-12 @ 10:07:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback