Torsdag !

I dag var inge kul att lämna plutt på dagis , en gråtande Theo och en förtvivlad mamma. Gör ont i mitt hjärta!
Sedan när jag hämta var han också ledsen , eller ja han skulle visa att det var syndast om honom för monika skulle precis byta blöja på en nyvaken prins ( inte det lättaste). Han har nog ärvt sitt morgon humör utav sin superglada mamma :)

Träffade sara med kaggen i dag med , hon har gått två veckor över tiden och i morgon kl 8 blir det danderyd och igångsättning för henne. Spännande ! Önskar all lycka till henne och lilleman i morgon !
Snackade massa om förslossning , graviditet och vad hon har att vänta sig ;) Kul att bolla med ngn som går igenom det man redan gjort , då kan man ju faktiskt dela med sig utav sin erfarenhet lite iaf :) !

Gick hem till pappa och plockade ihop lite saker till sara och lilleman , har sparat massa till Pattie också :)
 Men hon är så seg på att komma och hämta sakerna ;) !

Gick till centrum med bror och tog en kaffe innan jag hämtade prins på dagis , riktigt trevligt!
Kan verkligen prata med min bror och han med mig , känns underbart att ha ngn man kan snacka av sig med !

Nu sitter jag vid Theos bord och på en liten pall och skriver :) Theo står vid sitt kök och lagar ``pasta´´ till mig !
Han är bara för underbar min son , hans favorit att laga är potatis och pasta !
1,5 år och leker verkligen att han lagar mat , blivande kock kanske?

Väntar på att pappa S ska komma hem , då ska vi åka till willys tror jag det var .. Hade tydligen extra pris på alla blöjor , typ ta 3 betala för 2 eller ngt ! Kolla upp det ni med blöjbarn !

I morgon är det Fredag, Theo ledig från dagis så är hemma med honom hela dagen. Men på kvällen åker han till gävle med sin pappa , så jag ska vara hemma själv hela helgen :( GÄVLE det är typ hundra mil ifrån mig !
Kankse inte så farligt långt , men långt och det kommer göra ont i mitt mamma hjärta.
Men Theo kommer ha superkul , vara med pappa och gudfar hela helgen , lovley !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback