Torsdag!

Vaknade halv 11 hos Anzo , var SÅ skönt att sova ut !
 Var ju ute igår , men blev faktiskt inte så sent vi var väl hemma vid halv 3 kanske , och då hade jag druckit massa vatten så var faktiskt rätt nykter.

Hade riktigt kul , jag verkligen älskar att gå ut och dansa !
Vi dansade så svetten rann , såg säkert jätte läcker ut med mitt svettiga hår som klippade fast i ansiktet, mums !
Men så får det vara , för jag hade kul och det är det enda jag tänker på just då :)

Vaknade iaf 10.30 , satte oss och kollade på en rulle och vaknade till lite .. Sedan så fixade jag mig , gick till dagis och hämtade min bebis ! Nu sitter vi och lyssnar på sean bananen som Theo säger , han är Theos nya favorit ;) 

Pratade med rektorn på¨skolan i dag , en tjej kom heter Cecilia och som håller i kursen som jag ska gå ska ringa mig snart .. Lät inte helt omöjligt att få börja skolan på måndag. Så snälla , håll tummarna för mig nu ! :) 

Nu ska jag gå och busa med min prins :) <3
Tänkte ge er lite bilder senare, runt 7-8 tiden. Så kolla in senare ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback