Tisdag

Vaknade kl 06.45. Gick upp och duscha , fixa , plocka osv.. 
Väckte Theo 7.30 , sedan åt vi frulle i soffan och satt och kramades fram till 8.15 då vi gick till bussen.

Lämnade Theo på dagis , och det var en ledsen Theobus jag lämnade ! :'(
( Men känns skönt att veta att han brukar sluta gråta såfort han inte ser mig längre)¨

Efter dagis gick jag hem till Anzo, som jag inte träffat på evigheter!
Satt och snacka massa vilket alltid är lika trevligt , speciellt när vi hade massor att prata om.
Laddade ner en rulle INSANE som jag skrev om i inlägget under..
Åt ben&jerrys glass , mumma ! Love it
(fuskar lite med dieten)

Nu väntar vi på att klockan ska bli 14 så vi kan hämta lilleplutt på dagis , mitt hjärta . Saknar honom !

Hörs senare mina vänner <3


Kommentarer
Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

Hade faktiskt ingen väckarklocka med tanke på att min lur är död fortfarande, måste införskaffa en vanlig gammal väckarklocka.



Tror Saga håller på att få tänder igen med tanke på att hon är vaken på nätterna och henens bajs är skumt.



Blogg: http://popblogg.nu
2011-01-25 @ 14:09:45
Josefin

Sv: ja precis. Obehagligt eftersom när dom är så snå kan dom ju inte säga alltid om något är fel.



Ja de brukar ju vara vanligt. O eftersom theo är en "på magen sovare" så ligger han ju med ansiktet emot och då var han typ prickig o lite smått svullen av alla prickar i ansiktet. Men de är nog som du säger att de växer bort :) dom blir ju tåligare p tåligare :) PUSS <3



Blogg: http://josefinknutsson.blogg.se/
2011-01-25 @ 15:44:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback