Prins ..

Är fortfarande rätt risig, undrar om man ska ring läkaren i morgon ?

Han hade ju feber på söndagen och måndagen, sedan var han feberfri tisdag hela dagen.
Onsdag kom det tillbaks och har haft det sen dess! Han verkar inte sjuk för övrigt , bara väldigt seg och den här jävla febern som sänker honom till golvet ! Blir nog läkaren med honom i morgon då han har haft öroninflammation typ 5 gånger och då har det varit precis samma sak.
Han har haft lite feber och varit lite småseg men fortfarande oförskämt snäll och go för att ha haft öroninflammation i båda öronen. Tycker han har haft för hög feber i allt för många dagar nu !
Så läkaren i morgon it is !
Eller kan det vara något annat?

Mitt är sombortblåst iaf, eller så tänker man bort det när man ser hur prins mår.



Kommentarer
josefin

sv: Min pappa är en svag människa helt enkelt. han blir hjärntvättat och manipulerad. Och han hade inte ens tiden till att ringa mig för att säga grattis när jag fått theo. heller inte säga att min farmor låg döende. Men jag lider inte utan jag har en ny "pappa" och min pappa kan fara o flyga. :)



Blogg: http://josefinknutsson.blogg.se/
2011-01-16 @ 22:38:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback