Prins är sjuk ! :'(

Prins vaknade kl 9.00 i morse , låg och kramades i 40 minuter sen somnade han om igen. Vaknade kl 11.00 och jag vart helt paff * KLOCKAN 11.00* ? Men fick snart svar på det frågetecknet , prins var inte sig själv. Han grät som bara den , ville inte ha mat , kakor ingenting ! Han var kokhet , jag tog tempen och mitt under allt sparkar han så jag råkar dra ut tempen , ville inte börja om igen då han helt klart hade feber 39,5 . Undrar bara om han hade högre. Men efter Alvedon, saft och mys med pappa vart det lite bätte och då fick han även i sig välling.

Så typiskt , Prins skulle börjat på dagis i morgon igen efter att ha varit ledig i nästan 3 veckor.

Nu ska jag skämma bort min prins hela dagen !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback