Onsdag förmiddag

Precis lämnat plutt på dagis , en ledsen plutt i dag igen :'(
Även om han är ledsen på morgonen när jag lämnar honom vet jag att han älskar dagis , allt fungerar jätte bra och han säger varje morgon med ett leende att han ska träffa Monika och kompisar ! :) Det tycker jag iaf känns bra , känns som att han ser fram emot det varje dag. Sen är det såklart inte så roligt att lämna mamma ..

Sitter nu hos anzo , har ställt fram frukosten och kokat kaffet så nu väntar jag bara på att hon ska vakna också :)

Efter Anno blir det förhoppningsvis hem till sara och träffa lille bebisen ! Han är SÅ söt!
Träffade dem igår över en fika efter vi hämtat pluttis på dagis. Kan nu tänka er , en 3 dagar gammal bebis i MIN famn. Gissa om jag tycker det var mysigt?!
Har fått bebis suget tillbaks nu , riktigt mycket !
Får gå hem och tjata på Theos pappa nu ;)

Slänger in lite mer ord ikväll , kanske några bilder också :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback