Fredags planer !

Tänkte ställa klockan så jag kan gå upp i lugn och ro , ställa fram frukosten och fixa innan jag väcker prins.
Det blir la runt 8 - 8.30 Kanske..
Theos farmor eller Abuela som han säger ( farmor på spanska) kommer i morgon runt 10 , så jag tänkte att vi ska gå upp så jag och prins hinner äta frulle tillsammans innan hon kommer.

På fredagar är ju Theo ledig från dagis , då har vi lite sovmorgon och mer tid på oss så då äter vi riktig stor frukost tillsammans , gör gröt och äter mackor med massa pålägg och bara myster , kan sitta i evigheter och bara prata på han och jag. Så mysigt !
(sj äter jag bara gröt)

Iaf , abuela kommer och hälsar på. Theo kommer vara super glad! Bjöd över min mamma också (även granne) på en kaffe, jag tänkte att det kan vara mysigt att Theo får träffa både mormor och farmor. Sen tror jag att Abuela blir glad som får träffa lite utav Theos släkt på min sida , de har ju inte träffats så många gånger.

Ska packa och fixa åt Theo och S som åker iväg i morgon efter att S slutat jobbet :'( !

Sen lär jag , men har inte bestämt mig ännu åka hem till min mormor i enköping tillsammans med mamma , syskon och hela paketet. Kan vara skönt att komma iväg och mysa lite.

Blir ingen utgång då jag har bestämt mig för att inte dricka ngn alkohol på bra länge, och ska jag vara ärlig så tycker jag att de är piss tråkigt att gå ut nykter. Då sitter jag heldre hemma och myser med folk jag tycker om , pigg dagen efter och orkar hitta på ngt lördagen också ;) How good is that !

(anledningen till att jag inte vill dricka är för att jag försöker bli lite sundare , har inga alkoholproblem eller så ) Bra att informera om det , så ni inte tror ngt annat (Y) !


Sedan får jag väl se vad helgen har att bjuda på , tror jag kommer ta det väldigt lugnt och kommer längta efter min son som bara den. Helgen kommer kännas som hundra år ! Usch !
Vad gör ni mammor när era barn är borta ?

Nu ska jag sova , natti kära ni !


Kommentarer
Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

Den där designen var ju fin!



Blogg: http://popblogg.nu
2011-01-21 @ 11:57:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback