Fredag kväll !

Kl 17 kommer pappa S hem och hämtar Theo ! Ska packa åt dem nu så de får med sig allt de behöver. Skönt att JAG ska packa åt sebbe , kanske han bär något annan än mjukis byxor ! Han lever verkligen tillsammans med de där mjukis byxorna och jag undrar om sömmarna kanske har vuxit fast i honom? Hm, några mjukis byxor kommer inte packas ner iaf, och jag sa till honom att om han klagar på min packing kastar jag ur allt så får han packa om och då kommer de iväg för sent. Så det är bara för honom att gilla det jag packar ! (Y) Hehe glädje !

Sedan kommer min bror iaf och hämtar mig så drar vi till mormor i enköping tillsammans med resten utav familjen ( syskon , kusin osv .. ) Blir lugnt och skönt , massa snack och mysigt sällskap bara !

I morgon hoppas jag ha ork att ta mig ut till patten och saga om de är hemma!  Hoppas hoppas !
Haha lurade patten i dag att jag tagit hål i smile gropen , vet inte varför men jag älskar att skojas. Speciellt med patten för hon är så himla lättlurad !  ;) <3

Vet inte om jag har med mig datan till mormor , vi får se hur jag orkar och känner :)
Men OM jag har med den så lovar jag att slänga ut lite bilder , dels från i dag med Theobus och senare på mina ursöta syskon kanske ;) !

Men ni mina kära godingar , måste bli bättre på kommentera! Få era röster hörda lite !

- MAMMOR , skriv en kommentar om ni vill ha länk i bloggen .. Kul om mina läsare kan hitta er !
Vi mammor är tydligen rätt spännande att följa?


Kommentarer
Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

Imorgon kan vi inte ses ju :( Mormor och morfar kommer hit och bli antagligen lååångdragna (brukar bli så med morföräldrar) på söndag eller måndag måste vi ses!



Haha men det skull einte förvåna mig och du var så jäkla dum att du piercade dig själv i kinden :P



PUSS PÅRE! <3



Blogg: http://popblogg.nu
2011-01-21 @ 21:21:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback