Dagis efter lång lång ledighet!

Ja som sagt , Theo har inte kommit iväg till dagis på ett bra tag! Först var han sjuk , sedan var det jul och nyår och massa ledighet därav , sedan blev han ju sjuk igen.
Men nu äntligen är prins frisk och pigg för dagis igen, så himla skönt ! Kändes lite små segt att behöva gå upp en bestämd tid och ta sig iväg med en viss buss , men vi kom upp och iväg som vi skulle :) !

När vi börjar närma oss dagis ser Theo dagiset och ropar Mokka (Monika) , som är hans dagis fröken och som är helt underbar ! När vi kommer in i hallen och ska klä av oss så blir han lite mammig och klängig , men såfort vi kommer in till barnen och fröknarna så kommer prins på andra tankar. Han ger nappen till mokka och ger mig en snabb vinkning , sedan glider han in i kidzvärlden !

Blev så glad utav att se honom glida in där, helt oberörd utav att jag ska lämna honom. Blir så fruktansvärt jobbigt när de är ledsna när man ska lämna !

Så jag är hel nöjd med lämnandet idag :)


Kommentarer
Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

sv:Det är ingen kameltå :(



Blogg: http://popblogg.nu
2011-01-19 @ 09:22:16
Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv

Svar: Åh tack så mycket :) Alltså egentligen gör jag inte gratisdesigner längre eftersom jag har så mycket plugg och tentor m.m. Men gör lite designer då och då om jag känner att jag har tid och ork m.m. Just nu känns det inte riktigt så i alla fall :) Kram



Blogg: http://dessie.blogg.se/
2011-01-19 @ 15:22:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback