AbraKadaBra , prins mår bättre ! <3

Som magi, hans feber är som bortblåst och prins mår precis som han brukar och han är lika pigg och glad som han ska vara :)

Vad kan det ha varit tror ni?

Vi sov hemma hos mamma igår då våran tv har pajjat så vi gick hit för att kolla, tiden rann iväg så det var lika bra att stanna kvar.  Tur det , det är alltid så härligt att vakna hemma hos min mamma och få känna sig liten och bortskämd =). Kaffe i sängen , samtidigt som man kollar på något härligt morgon program ! Lovley!

På något sätt så är Theo så lugn på morgonen här hos sin mormor , hemma är han som ett monster som ska upp och käka på en gång och ska röja runt i läghenheten. Här ligger han och chillar iaf 20 minuter innan allt drar igår, awsome!

Nu börjar klockan dra iväg och jag ska försöka ta mig ut i dag , även om vi inte hittar på något så ska vi iaf ut och rulla lite vagn. Vi har suttit inne och varit lata i flera dagar nu , INTE okej !
Men men ..

Åh , juste ! På lördag blev jag bjuden på födelsedagsfirande utav Love , Oliwers mamma ni vet. Hoppas verkligen att jag kan följa med , skulle vara awsome att lära känna henne. Hon verkar grym !


Puss på er !



Kommentarer
Josefin

sv: åååh ja mer än gärna:) måste ses någon dag tycker jag! och theo såklart:)



P&K :)





Blogg: http://josefinknutsson.blogg.se/
2011-01-11 @ 22:18:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback