2010

2010 hände det massa minnesvärda saker i våra liv, speciellt i Theos utveckling. Han lärde sig gå, lärde sig massa nya ord och nu börjat sätta ihop meningar. Han började på dagis och blev genast så stor , han har verkligen vuxit utav att få vara men andra barn och vuxna. Theo har superbra kontakt med S och hans familj nu. Han fyllde 1år.

Här kommer lite bilder på minnesvärda stunder under 2010 !



Jag fyllde 18 och firades med krogen !
Har haft flere underbara utekvällar sedan dess.





Åkte till göteborg och träffade älsade Teresa & Melwin







 
Annso & Hennes vackra son sami har varit på besök i skolsta <3












Jag gjorde denna tatuering



Jag klippte av mig håret



Prins lärde sig gå på pottan



Prins Lärde sig gå



Prins fyllde 1år




Halloween med Pattiebabe <3






Flera utekvällar





Träffade Adam för förstagången <3











Massa mysiga stunder med Saga & Pattie

















Träffade Texas ( Edward ) , vän för livet !



Sist men inte minst , nyårsafton och vi välkomnar 2011 =)




Har inte haft någon kamera så finns inte så mycket bilder från -10 , Men det ska vi nog ändra på 2011 ska dokumenteras. I bilder ! :)

Jag hade ett jättebra nyårslöfte , att inte äta choklad på ett år. Men bröt ju det självklart efter 24 timmar då jag tryckte i mig en twix ! Jag suger ganska hårt kan man säga, har lite svårt att styra min lust ;) !

Har ni några nyårslöften? Hur går det för er ?









Kommentarer
Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

<3



Blogg: http://popblogg.nu
2011-01-05 @ 16:19:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback