Sjukdag

I dag blir det hemma mys till 1000 , både jag och Theo är sjuka och ingen utav oss är särskilt sugna på att gå ut.
Köpte någon lera till Theobus igår så jag tänkte att han kulle få prova på att knåda lite på den i dag, måste ju sysselsätta oss på¨något vis även om vi är sjuka. Jag är inte särskilt sugen på att springa runt att leka kurragömma eller leka med traktorer och bilar krypandes på golvet , nej min kropp säger ifrån i dag.
Jag mår inte kalas alltså :)

Så i dag blir det :
- Te i mängder för min hals
- Någon grym barn film
- Prova Theos nya playdo lera
- Massa , massa mys.

A


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Va trevligt :D vilken söt liten pojk!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2011-02-22 @ 14:18:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback