Orkar inte ..

Vara sjuk! Har sovit bort verkligen hela dagen , har inte haft någon energi för 5 öre.
Feber och feberfrossa & när jag går på alvedon svettas jag som en gris. Men tacka gud för alvedon , det gör att jag orkar gå upp ur sängen och leka med Theobus iallafall en stund.

Det är nog det jobbigaste med att vara sjuk , att man inte har orken att hitta på något med lillprins.
Funderar på om han ska gå på dagis i morgon , få leka ordentligt nu när jag inte orkar.

Tips på hur man blir av med denna dunder förkylning? ;)


Kommentarer
Veronica

Detsamma! Riktigt litet charmtroll du har :)



Blogg: http://attblifler.blogg.se/
2011-02-22 @ 20:25:23
Mikael Haukka

Tips: man kramas mycket med nån som heter Mikael Haukka. Då försvinner förkylningen jättefort ;)



2011-02-22 @ 22:32:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback