Kvinnan i mitt liv <3


Min mamma , är världens bästa mamma !
 Det är du som hjälpt mig att klara av livet , när jag ville ge upp var det du som drog upp mig.
När jag gick igenom stormiga motgångar var det du som gick med mig, hela vägen. 
 
Tack för alla strider du tagit för mig , tack för allt du gjort för mig . Utan dig mamma , hade jag inte funnits i dag !
Jag hoppas utav hela mitt hjärta att jag kommer göra ett lika bra jobb med min son som du gjort med oss <3
Jag är stolt över min mamma , min hjälte !


Kommentarer
Malin

Vad fint skrivet. Jag blev helt rörd fast det inte ens gäller mig. Antar att jag är blödig när det gäller sånt där? Vad fin din mamma är, och vad go hon verkar! :)



Blogg: http://malinls.blogspot.com/
2011-02-27 @ 22:02:06
Anonym

Tack mitt <3. Älskar dig =)



Mamma



2011-02-28 @ 08:35:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback