Dag 2!

Japp, klockan är över 00.00 så jag är inne på dag två utav mina 28 helt ärliga dagar.

Har ju min ångest ni vet , har inte haft ångest på flera veckor och har knappt tänkt alls.
Men de senaste kvällarna har jag haft det jätte jobbigt , som vanligt bara på kvällen . Det är som att när det blir stilla, när Theo somnat så släpper jag fram det på något sätt, för när Theo är vaken mår jag alltid super och har jättemycket energi och tänker som sagt ingenting alls. Men såfort jag får egentid så kommer det , så slutat på samma sett varje kväll nu med att jag sitter med hjärtklappningar, helt hyper känner jag mig. Jag tänker , tänker, tänker och sedan blir det bara pannkaka utav hela natten.
Har tabletter för detta men jag äter dem inte , tycker inte att ett litet barn + knapra piller hör ihop.
Måste ut och springa i morgon , rensa tankarna !

( Nattinlägg från sömnlösa MammaLouise )

- Godmorgon mina vänner , fortfarande inne på dag 2 och känner mig fruktansvärt trött !
Har varit vakna en stund men ligger fortfarande i sängen. Snart upp för frukost..
Röksuget nu är inte okej ,jag känner mig helt sänkt i dag. Men visst fan ska jag klara det :)

Till frukost blev det-
* Fil
* Bananer
* Kiwi
* Mandariner
*Juice

Lite morgon Bilder









Kommentarer
Mikael Haukka

Stå på dig gumman, det löser sig förr eller senare....



2011-02-02 @ 01:18:32
Patricia, snart tvåbarnsmorsa <3

Det ordnar sig! <3



Blogg: http://popblogg.nu
2011-02-02 @ 12:13:49
Anonym

Naaaw vad söt storaTheo är :) <3



2011-02-02 @ 19:35:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback