Dag 1 !

Igår kväll bröt jag hela mitt ciggpaket , frivilligt !
Rökte sista ciggen igår innan jag gick och la mig , men nu är det slut med det.

Fan sitter här och har precis ätit frulle , tror ni inte jag är galet jävla sugen att bara gå ut och ta dem där härliga morgonblossen som gör att man blir lite människa !

Till frukost blev det -
* Färskpressad apelsin juice made by MammaLouise
* Filmjölk med jordgubbs smak och Multi Cheerios

Nu måste jag springa och tvätta min son som äter med hela kroppen , sedan blir det plocka undan lite här hemma innan bvc kommer på hembesök för att kolla Theos utslag/prickar !

- Ringde bvc och berättade för henne att de knappt fanns nå utslag kvar , då kom vi fram till att inte kan vara vattkoppor :) MEN förmodligen är det någon form utav allergi, vet bara inte vad det kan vara. Så nu väntar vi på en tid hos barnläkaren så vi kan ta lite prover och se vad plutt inte tål. Fram till dess skulle vi hålla oss hemma från dagis ifall det skulle vara svinkoppor eller liknande , men hon trodde mer de var allergi.

Efter det somnade vi galet och sov fram till 12.30 SKÖNT ! Jag blir helt seg utav att inte röka !
Till lunch blev det -
*Äggröra ( Theo älskar )
*Mackor med marmelad

Jag var så jävla lat att jag inte orkade laga något stadigare en så, men prins verkligen älskade min äggröradeluxe !

Men sen gjorde jag en sak som kanske var onödigt men jävligt härligt , jag rökte EN HALV cigg efter mitt kaffe !
Kommer fortsätta röka en halv cigg efter mitt kaffe , jag dricker kaffe två gånger om dagen så det blir 1 cigg om dagen , jag tycker det är helt okej ;) Iaf i några dagar . Det är bättre än 20 cigg om dagen iaf..

Fast nu är klockan 21.43 och jag har rökt 2 hela cigg i dag :) Jag är nöjd med mig själv trots allt :)

Middag -
*Kycklingwok

I morgon blir det 10 sanningar om mig , i min ärliga månad :) Håll utkik !


Kommentarer
Mikael Haukak

2 cigg, istället för 20? det är ju grymt juh. Duktig du e! Nyfiken på din äggröra ;)



Skriv MER!

gillar o läsa juh!

Mika.



2011-02-01 @ 22:11:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback