19&20 Februari

Igår hade jag en supermysig dag tillsammans med Patricia !
Vi träffades på en lunchdejt med pizza i berga , sedan strosade vi runt i centrum lite och kollade i butiker ! Efter det gick vi hem till henne och drack lite kaffe och snackade skit , sedan slingade vi hennes hår. Håret blev väl sådär , men man ska ju inte blondera när man är gravid med tanke på alla spökande hormon jävlar ! :)
Anyway ..
Sedan kom M och ungarna och hämtade mig och vi drog hem till dem. Stannade på ica och hanlade mat..
När vi kom hem lagade jag en asgod middag till oss <3 :)

Laxfileer - delar på dem och lägger i mosarella och tomat. Svartpeppar , salt & pressad citron över.
Sallad - Massa olika sallads sorter, tomat , mosarella.
Sås - Gräddfil , pressad citron , salt och lite peppar.

Riktigt gott , min favvo rätt! :)
Try it !

I dag blir det åka pulka med M kidz. Micke är sjuk så jag ska la bädda ner honom i sängen så han får försöka sova en stund medans vi är och leker. Tror inte det är det bästa för hans mega hosta om han ska med och springa i en pulka backe!

Ikväll ska jag hem till min lilla prins , längtar som fan efter honom! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback