Jag tror jag dör..

Har haft världens huvudvärk hela dagen och under kvällen blev det bara värre och värre.
Har tagit hur mycket alvedon som helst men helt utan verkan!? Till slut fick jag nog och tog imigran som är mot migrän, men den hjälpte inte heller. Har sprutor också men de är så fruktansvärt starka så de vågar jag inte ta när jag är gravid. Har fortfarande fruktansvärt ont, vet inte vart jag ska ta vägen?! Har badat, duschat kallt , lagt iskall handuk på huvudet , gjort allt som i vanliga fall brukar fungera..  Men ingenting hjälper, jag blir galen!!

Mamma var här tidigare under kvällen , så de körde hem Theo till hans pappa för jag var helt död! Usch , känner mig som världens sämsta mamma som måste skicka iväg min son bara sådär..
Men men.. nu ska jag strax krya ner i sängen så denna frukansvärda dag kan börja ta sin vändning till något bättre, dvs morgondagen!! :)


Min gosprins !! 2010


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback