Superdag !

Dagen började sjukt segt  var hemma hos mamma och slöade, sen hemma och plockade och fixade lite.
Men vid 13.30 när Marie kom så vart vi glada och pigga , Theobus tycket det var jättekul med besök och lekte tillsammans med henne medans jag tog en snabb dusch :) Theo fick också en jättefin skjorta utav henne !
Senare drog vi till vallentuna , gick till Theos gamla dagis ( som jag nu sagt upp) och hämtade hans saker som han hade kvar , lite kläder och hans pärm med lite konstverk och saker de skrivit om honom :)
Fick nästan lite ångest , tråkigt att han inte kommer gå där något mer och det som känns mest jobbigt är ju det med Monica , han tyckte verkligen om henne och det var bara henne han pratade om när han skulle eller hade varit på dagis. Jag tycker det är så svårt det här med dagis i väsby , hur ska jag veta vilka som är bra ? Jag menar där Theo gick i vallentuna hade ju båda mina småsyskon gått så alla som jobbade där kände man ju redan till.
Jaja , han får vara hemma med mig ett tag till :) Men dax att börja köra djup dykning dagis nu , så att man inte sätter honom på första bästa. Det är viktigt för mig med ett dagis som är ute mycket med barnen.
Vet ni något så tipsa gärna !

Efter det gick vi hem till Marie och tog en snabbfika , kaffe och bulle :) Mums!
Sen gick vi hem till Theos morfar och käkade middag ( inte så smart med fika innan maten). Vi åt någon kycklig wok med ris.
Spelade lite fotboll med Pappas granne på 4 år, Theodor vart helt farsinerad utav hans cyckel så det är väl bara för mig att köpa en till sommaren :) Kanske till hans 2 årsdag !
Nu ska jag pussa lite på min man och sen är det sovdag, har varit sjukt jävla seg de senaste dagarna.
Hörs i morgon <3

Kommentarer
Monica

Hej Lollo Och Theo!!

Vad synd att jag missade er, jag jobbar ju bara halvtid nu. Du kommer säkert hitta en bra förskola i väsby.

Jag kommer få en lite kille:):)

Vi lär väl höra här på bloggen flera gånger. Krama Theo och må så gott:)



Blogg: http://mammafraninlast.blogg.se/
2011-04-05 @ 11:01:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback