Stolt !

Jag känner mig rätt stolt över mig själv , livet utan cigaretter är i full rullning och jag kan tom dricka mitt morgonkaffe utan att få psykbryt utav röksuget :)
Röksuget kommer och går men det är inte som de första dagarna , att jag gick och tänkte på det hela tiden!
Nu kommer det inte alls något sug på morgonen längre, lite efter kaffet och maten men annars är det ganska lugnt men såklart kan jag få riktiga sug men det är mer om jag ser någon röka och känner lukten.
Finns bara plus med att vara rökfri så jag hoppas verkligen att jag håller detta nu efter graviditeten också, ett stort plus är att min man pussas mycket mer på mig nu när jag luktar godare ;)
Bilder på Theo och saga som jag snodde från Patties blogg :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback