Hårfärg?!

Jag har nu kommit på att mitt blonda hår aldrig kommer bli blont , iallafall inte på ett par månader ! :)
Färga håret under graviditet och speciellt blont är ingen bra ide, jag kommer aldrig få bort det här gula i håret så länge jag är gravid.

Så mina vänner , jag har funderat på brunt  hår igen. Jag själv tycker jag passar bra i det och trivs i det , plus att det är tusen gånger lättare att underhålla en vad blont hår är. Det som hände när jag färgade brunt under tiden jag väntade Theo var att håret fick en lite rödare nyans , alltså brunröd viket inte gör mig något.

Så om det är någon som har förslag på färgton så tipsa gärna! :)




Kommentarer
Josefin

Jag tror att du skulle passa jättebra i typ mörkrött med bara en liten ton av brunt typ om du förstår hur ja menar :) pussen



Blogg: http://josefinknutsson.blogg.se/
2011-04-18 @ 00:07:32
Patricia, mamma till Saga och gravid

Brunt blir as nice! kom hit så hjälper jag dig :)



Blogg: http://popblogg.nu
2011-04-19 @ 09:07:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback