Hälsosamtal

I dag var jag på hälsosamtal på MVC.
Pratade lite om rökning som jag stolt kan tala om att jag slutat med , mat och vilka vitaminer man ska äta osv.
Fick ställa mina frågor och tycker jag fick bra svar på de mesta , barnmorskan var urgullig så jag kommer nog trivas bra med henne.
Jag är ju väldigt tidigt gravid och vissa anser det inte ``säkert´´ att berätta att man är gravid då missfalls risken är större fram till vecka 12 ungefär. Men jag känner mig stolt och lycklig över att få vara gravid, att få vänta vårat andra barn och Theos syskon så för mig är det helt naturligt att berätta även om jag är väldigt tidig.
Den 27e ska vi på VUL och få se den lilla i magen, ska bli så spännande!
Nästa besök på MVC är INSKRIVNING den 5 Maj.

Kommentarer
Monica

Hej! Jag får gratulera till det lilla i magen. Theodor kommer bli en toppen storebror. Må gott och var rädd om dig. Håller tummarna för rökningen, lycka till:) Kram



Blogg: http://mammafraninlast.blogg.se/
2011-04-15 @ 21:41:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback