Grattis lillebror/Morbror <3

Theobus vaknade TIDIGT i dag och det första han sa när han öppnade ögonen var - Macka , Choklad !
Så det var bara till att kräla sig upp och fixa lite frulle till min kära lilla monster :) Morgonen blev sådär jättemycket bättre när jag såg att kaffet var slut :/
Men men fick lite tid i morse till att mysa med pappa s innan han åkte också viket var mysigt :)

Sedan tog vi Gabriels present och gick över till honom för att gratta på 11 årsdagen :)
Theobus var så stolt som fick bära paketet över och ge det till gabriel, och gabriel vart jätte glad över våran present. Han är ju helt galen i kläder den där ungen och vi gav honom ett par as snygga beiga chinos , så han var nöjd och då är jag nöjd :)

På tal om födelsedagar så är det 6 dagar till jag fyller hela 19 år , herregud vad tiden går fort. Men känner mig rätt löjligt ung när jag tänker att jag är 19 år och har en son som snart är 2 år :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback