Fullrulle !

Hej och hallå godsaker !

Har haft fullt upp hela helgen och varit på alla ställen samtidigt , mycket har hänt och nu är jag helt slut, somnade nu på dagen vilket inte brukar hända ofta, kan vara åldern tar ut sin rätt i förväg tror jag haha.
Nej men pollen har ju dragit igång och börjat terorrisera min näsa och nu känns det som att jag håller på att bli sjuk också, så är kanske inte så konstigt att man är lite småtrött sådär.

Helgen har varit annorlunda men väldigt mysig också.
Fredagen med min älskade man var precis som jag ville ha det, var underbart att få lite egentid med honom <3

Lördagen firades först med släkten och sedan på kvällen kom några vänner på middag , blev inte riktigt som jag planerat då massa saker dök upp , men lyckad ändå.

På söndagen tog jag mig en liten shopping runda med lillasyster :)

Nu är vi i enköping med Ansso och Sami , wonderful! <3



Hörs sen med lite bilder kanske :)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback