Tjejkväll hos mig !

Nu tänkte jag göra en riktigt rolig grejs , för ALLA tjejor som vill !

Har en kompis som säljer massa roligt , som smink , sexleksaker , kläder ( lite hottiga) , rakningsprodukter , lusthöjare , aa u name it ! Hon säljer väldigt mycket blandade saker.

Inge köpstvång , men ha gärna med lösa pengar ifall det skulle vara så att ni hittar något roligt ni vill köpa.
Går också att betala i efterhand, men då får ni ju också produkterna när ni betalt.

Detta kommer att hållas hemma hos min ( VALLENTUNA ) ..
Kommer bjudas på lite tilltugg , välkomstdrink och det hela tänkte jag att vi ska avsluta på krogen ( för de som vill).

Sätter ingen datum ännu , för jag vill se först hur många som är intresserade ..
Skriv antingen på bloggen , eller på facebook om ni är intresserade . Ta gärna med en tjejkompis eller två =)

Vi hörs mer ang detta sen så, puss !

Kommentarer
Patricia, mamma till älskade Saga

Jag kommer lätt! dock blire inge krogen för mig :D

KYSS!



Blogg: http://popblogg.nu
2010-10-14 @ 17:15:20
Teresa - Mamma till Melwin 090918

Jag vill ju också! :'(



Blogg: http://teresamattsson.blogg.se/
2010-10-15 @ 11:02:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback