Theo är på dagis ..

I morse vaknade min prins halv 7 och gav mig en stooor puss på munnen ( han fick sova brevid mig inatt ).
Finns det något mysigare än att vakna med son på toppenhumör och däremot få en stor puss? Jag tror inte det =)

Iallafall ,morgonen var lugn och skön och jag fick tom ducsha i lugn och ro utan att höra gnäll från Theo , så skönt !
Efter duschen så satte vi oss och borstade tänderna tillsammans vilket är något som Theo älskar att göra , han kutar in i badrumet när jag säger att vi ska borsta tänderna , lilla hjärtat !

När vi kommer till dagis är alla ungar ute och de ska ha utelek på morgonen , vilket jag tycker är skitbra.  Theo sprang runt och jagade bollar , gungade med den också nya killen Mio , åkte rutchkana och hade riktigt roligt. Jag blir så lycklig när jag ser honom för då inser jag att jag kan vara lugn , han kommer ha riktigt skoj på dagis !
Efter en 20 minuter säger dagisfröknarna åt mig att gå hem. De vill se hur Theo reagerar när jag går och hur vidare han klarar sig utan mig på dagis. Skrämmande , men skönt :). När jag skulle säga hej då reagerade han knappt , lilla busungen kollade knappt åt mig haha !

Nu ska jag alltså vara hemma , helt själv fram till kl 15.00 för att sen hämta lillabus på dagis.
(om det inte skulle vara så att Theo blir jätteledsen, då skulle dem ringa efter mig) .

Såjag ska väl försöka sysselsätta mig med något nu , kanske en kaffe?!

Hej så länge ..


Kommentarer
Teresa - Mamma till Melwin 090918

Du är tillbaka! :D Äntligen ^^ <3



Blogg: http://teresamattsson.blogg.se/
2010-10-07 @ 11:07:09
Malin

Kul o läsa om din o patties bebis :D tycker dom är så söööta!! vill själv ha en... men hmmm min pojkvän är väl inte med på den fronten än ;) ska tjata lite till haha :P



Blogg: http://www.nattstad.se/malinlarsjos
2010-10-07 @ 12:59:33
Love Oliwers mamma <3

Hej :)

Va kul att du bloggar igen

kram Love



Blogg: http://mommyatnineteen.blogg.se/
2010-10-07 @ 13:57:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback