Nu ska jag börja blogga ordentligt igen =)

Har varit så mycket att stå i , har fixat lägenheten , jobb osv osv.. Sen har jag ju bott hos min far ett tag så har inte haft någon data där.

Men nu har vi en ny fräsch start ! Jag har börjat jobba , Theo har börjat på dagis , Vi har flyttat in i våran lägenhet och Theo är hos sin pappa varannan helg . Ni hör ju själva , allt har löst sig =) ! Bara man ligger i lite så löser sig allt i slutändan. Jag är så lycklig just nu, även om inte allt är fixat. Lägenheten är inte riktigt klar ännu , vi har massa småfix här och där. Men jag ser resultat komma ur min envishet , och det gillar jag starkt ! =)

Jobbet är skitkul , även om jag bara jobbat några pass så känner jag att det är riktigt kul ..
Jag jobbar på Clarion sign i stockholm ( HOTELL) , där jag gör lite allt möjligt ..
Nu har det blivit plock och fix på så kallade ``Mingel´´ och snart ska jag väl börja jobba middagar också , riktigt kul .
Lite smånervöst i början sådär, men det är det väl alltid när man kommer till nytt ställe, nytt folk och massa nytt att lära sig?

Angående Theos dagis , så går det jättebra ! Han har jättekul när vi är där, även om han inte leker jättemycket med dem andra barnen så ser man att de påverkar honom , han verkar mycket större när vi är där än när vi är hemma. Han gör saker som de lite större barnen gör , han härmar deras rörelser på sångstunden osv .. Man märker att han bara njuter utav att glida in på dagis. Han äter riktigt bra på dagis också, vilket vi har haft problem med hemma . Inte mängden mat utav just hur han äter . Det brukar vara kladd gånger 1000 hemma, golv, väggar , i örat och verkligen ÖVERALLT ! 
Så kommer vi till dagis och Theo plockar upp sin sked och äter som en stjärna , hur grym är inte han då?
Hell ye , kände mig så stolt över att vara hans mamma :D ! Så det går riktigt bra på dagis och jag tror han kommer älska det ! Gryma dagis fröknar också , helt underbara !

Lägenheten är som sagt inte helt i sin ordning ännu , vi har massa fix och trix kvar .. Min kusin har sina saker kvar här , men kommer viken dag som helst och tömmer . Jag är nästan klar med Theos rum , det ända som fattas är hans byrå som han ska ha + lite leksaker som är kvar hos mormor. Sen blir det ju lite uppsättning utav tavlor , hyllor , lampor , gardiner osv .. Småfix helt enkelt . Men ska förska hinna med det nästa vecka !

Nu ska jag börja fundera på vad prins ska ha till middag , min duktiga lilla kille som äntligen äter så bra att jag slipper slita fram skurborsten efter varje måltid ! Wiho ..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback