Ingen Theodor hemma ..

Theo sov ju hos sin pappa i natt och det ska han göra i natt med. Han är ju sjuker och kan inte gå på dagis i morgon så vi sa att han lika gärna kunde stanna hos S tills i morgon då..

Men FY sjutton vad det känns tomt, jag känner mig helt lost utan honom .
En natt går bra , men två nätter är bara en för mycket känns det som! Men jag måste börja vänja mig vid det för  snart ska han ju vara hos S varannan helg riktigt ordentligt.

Sen behöver man ju faktiskt lite egen tid också , och jag försöker verkligen ta min ensama tid till att koppla av och bara mysa runt hemma för mig själv och inte göra så mycket alls. Men oftast så slutar det med att man har besök iallafall , för jag tycker verligen inte om att vara ensam hehe!

I dag vaknade jag typ halv 10 , vilket är vääldigt ovanligt måste jag säga!
Sedan satt jag och kollade lite tv, pilla lite på datan, damsög och dammade osv ..
M och hans kompis kom hit och satte ihop en säng Theo fått efter M´s son , sedan kom lilsis och hennes kompis och de är fortfarande här och håller mig sällskap =)
Vi bakade munkar , de vart lite torra men riktigt goda ändå :) !

Ikväll blir det bara mys hemma , tv , tända ljus och kanse ett varmt bad..
Älskar <3 hehe


Kommentarer
Anonym

vem e hans pappa?? S...?



2010-10-16 @ 12:15:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback