I morgon är det Fredag <3

I morgon är det fredag och jag skulle egentligen jobbat med det blev inte så.

Istället blir det en lugn och skön hemma kväll med Min prins och så ska vi få besök utav en kompis och hans son , så det blir tacos till middag sen får vi väl se hur resten utav kvällen ser ut , det skiljer några år mellan barnen så vet inte hur pass de kommer leka med varandra , vad tror ni?
En 1 åring och en 5 åring , leker dem tillsammans tror ni?

På lördag blir det jobb , huu .. Ni kommer bli chockade nu , jag jobbar 16.00-06.00 alltså natten mellan lördag och söndag. Men det är lugnt E-type ska spela på jobbet och sen skulle det vara ngn liknande mingel efteråt om jag inte uppfatta det fel. Så med E-type i öronen och lite kaffe ska jag nog pina mig igenom natten =) wiho . Jag gillar faktiskt att jobba , tycker det är kul !

Gud vad jag sitter och svamlar om tråkiga saker , jag har väldigt långtråkigt nu ..
Bara 40 min kvar , sen hämta mitt lilla hjärta på dagis !

Tänkte jag ska knäppa lite bilder på mig och prins ikväll, det var ju ett tag sen . Vad tycker ni om den idén ? :)

Kram sålänge ..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback