Underbara ..

Har ni någon gång upplevt sådana ögonblick då ni vill stanna tiden , stanna tiden bara en liten stund . Så ni får vara i nuet, ligga och kolla på era underverk helst i timmar och bara försöka förstå att det är du som skapat ett sånt underbart vackert litet liv.

Sådana stunder få jag hela tiden , jag kan ligga och kolla på min älskade lilla prins när han sover och känna mig så stolt, verkligen stolt . Tänk att jag skapat detta lilla liv ! När man frågar Theo - Vart är lampan och han direkt skiner upp och pekar upp mot lampan och vinkar , då får jag sån värme genom kroppen. Tänk att detta är mitt vackra barn som kan göra detta, tänk att JAG lärt min son detta. Tänk vilket ansvar man har som förälder , vi ska faktiskt forma våra barn , vi ska ge dem alla verktyg de behöver för att sedan själva klättra på livets alla branta klippor. Ibland slår det mig bara , SHIT vilket ansvar jag har. JAG är mamma ! Och jag verkligen älskar den känslan , att få guida min son genom livet ! Vilken ära det är att vara mamma !




Kommentarer
Helen

Du är helt fantastisk Lollo, hoppas andra unga mammor läser din blogg och tar lärdom av dig. Jag blir stolt över dig fast du inte är min dotter. Keep it up. Kram



2010-05-27 @ 19:36:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback