Bollhaaav !! =)

I dag åkte jag Theo och moster Emma till täby för att shoppa loss lite. Theos pappa S kom dit och var med theo nästan två timmar så jag och moster Emma fick ``shopping tid´´ =) ..

Egentligen var det Emma som skulle handla och jag bara hänga på, men NEJ NEJ ,jag hitta VÄRLDENS sötaste keps och matchande tygskor till på hm. Så jag var tvungen att köpa de till min lillaprins såklart !
Sedan gick vi in på BR och då hitta jag världens sötaste lilla pool med en giraff på , och så hittade jag sådana bollar man har i ett bollhav. Så ja min son har nu fått ett helt eget bollhav som han verkligen älskade =)

Så efter att ha lekt i bollhavet nu ikväll i 10 min somnade mitt älskade lilla hjärta kl 21.00 , wonderful <3

Snabb update om dagen , är ap trött så jag ska också krypa ner nu..

Puss på er !!

Kommentarer
Love Oliwers mamma

Hej Lollo!



Love här :)

Vill du ta och ses när du kommer tbx till sthlm?

kram Love



Blogg: http://mommyatnineteen.blogg.se/
2010-05-05 @ 11:27:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback