Vecka 13 ( 12+3 )

Du är i vecka 13.
Du har gått 12 fulla veckor och 3 fulla dagar (v12+3).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Mån 19 dec 2011
Du har 192 dagar kvar till beräknad förlossning.
Magen har inte blivit nå större, men däremot har den blivit hårdare och jag känner livmoderns tydliga kant.
Svullnaden har också börjat lägga sig, men man ser ändå att det är mycket svullnad kvar.
Påminn mig så ska jag lägga upp en bild någon morgon , då ser man dess verkliga storlek då jag inte är svullen på morgonen alls.
Igår såg jag mitt lilla hjärta inne i magen , så underbart att se !
Såg precis ut som Theo gjorde på sitt ultraljud , Theo hade en viftande fot som jag har bild på från ul. Denna lilla krabat gjorde precis samma sak och jag fick se foten jätte tydligt, sån lycka att se mitt lilla pyret.

Kommentarer
Hille

Hej Lollo grattis :) Vilka fina o gulliga kort på Theo (o Gabriel ) :) Vet inte om du sett el hört att Monica fått sin bebis ! En pojke i lördags o allt gick bra :) kram till er / Hille



2011-06-14 @ 19:47:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback