Mycket just nu!

Jag och Theos pappa S har brytit och jag håller på att flyttar!
Allt kommer så plötsligt och jag har inte så mycket tid att skriva här i bloggen , så ni får ha tålamod en vecka eller två tills vi kommit i ordning!
Jag kommer inte svara på några frågor om varför vi bryter, jag skriver av mig när jag känner för det och fram till dess vill jag inte ha några frågor om detta, tack!

Huvudsaken är att jag och Theo mår bra, och det gör vi !
Alla kommer må mycket bättre såhär, vi är inga bra människor tillsammans och drar ut det sämsta hos varandra.
Sebbe kommer enligt mig fortfarande ha sin roll i barnens liv och jag hoppas verkligen inte han väljer att gå miste om någonting!

Kommentarer
Hanna - mamma till Albin

Gud vad tråkigt :( skönt att ni mår bra iaf !



Blogg: http://hbjorklunds.blogg.se/
2011-07-03 @ 06:42:48
Monica

Hej Lollo!

Alltid lika tråkigt när man måste göra beslutat att gå skilda vägar. Men det kommer du fixa:)

Ville också berätta att min prins har kommit, han kom den 11/6 och heter Tristan:) , må så gott och krama din prins från mig och va rädd om dig:)



Blogg: http://mammafraninlåst.se
2011-07-03 @ 19:13:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback